dinsdag 10 april 2012

Lounge 1 mix 'n match






Iedereen heeft zo zijn behoefte aan een eigen plek in huis. Dat is niet altijd mogelijk maar zelfs een lekkere stoel en wat persoonlijke accessoires doen al ' the trick'. Ik heb op mijn prikbord een aantal accessoires en een fijne loungestoel geprikt. De lamp bijvoorbeeld is een ' Moth Lamp'  van ontwerpster Katherina Mischer en bestaat uit allemaal koperen motten. Geweldig ontwerp met een warme eigen uitstraling. Om in de sfeer van de natuur te blijven, want daar is deze lounge-set wel op geïnspireerd, het tafeltje in de vorm van een klaver en de kaarsen welke lijken op stenen vind ik perfect passen bij de stoel. Het ademt allemaal rust uit, een relaxte sfeer. Ik heb gekozen voor het kleurenpalet met groen, bruin, zacht wit en twee tinten ' vies'  groen. Eigenlijk zijn het bij elkaar allemaal ' vieze' kleuren, maar wel kleuren die super bij elkaar passen en samen met de stoel en accessoires een warm geheel vormen. Ik zou er prima in kunnen loungen! Jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten