dinsdag 22 mei 2012

Studio Ditte wallpaper


Een ontzettende behang-fan ben ik. Helaas is er in mijn huis nog geen flintertje behang te vinden (waardeloze behangers Rob en ik), maar OH wat zou ik het graag in elke kamer willen terugzien. Ieder e kamer is namelijk geschikt voor behang. Het maakt van elke ruimte een sfeervolle kamer of sfeervol kamertje. Dit behang van Studio Ditte met de porseleinen bordjes gebruik ik nu als achtergrond van mijn blog en ook als profielfoto voor twitter etc. Het is namelijk zo 'catchy'. Net als een melodietje wat blijft hangen, streelt dit de ogen keer op keer en je kijkt er graag naar. Kun je nagaan hoe mooi dit in een eetkamer kan zijn! Ik heb niet eens een eetkamer! Maar fantaseren is fijn. En ik was aan het kijken of we onze eethoek konden opleuken en herinnerde mij dit behang. 

Neem eens een kijkje bij www.studioditte.com. Ze hebben nog veel meer. 

Zie ook onderstaand behang. Mijn dochter Juliette heeft iets met robots, het fascineert haar. Hoe leuk om dit behang dan op te hangen. Een reepje is al voldoende om die juiste sfeer te behalen.


Robot Wallpaper

Scrapwood Wallpaper green
(Scrapwood Wallpaper Green, ook leuk voor in een tuinhuisje!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten