vrijdag 6 september 2013

Inspiratie

Bijna dagelijks kijk ik rond in mijn woonkamer en bedenk dan wat er eventueel anders kan, wat er beter kan, wat maakt een kamer ruimtelijker, wat kan knusser etc etc. Dat valt soms niet mee, want we hebben immers twee kinderen, dat geeft al een hoop zooi natuurlijk. Al zijn sommige kinderspullen wel echt eyecatchers. Zo heeft mijn dochter Juliette een rood/roze kistje wat staat op een wit Ikea kindertafeltje met een rood Ikea stoeltje tegen een witte muur. Dat maakt het wel weer heel leuk.
En door de jaren heen hebben we veel, heel veel, spullen verzameld. De helft staat nog in de schuur, voor het geval ik iets wil veranderen qua sfeer in huis. 
Laatst werd ik door een VT Wonen blog gewezen op een Zweedse makelaarssite http://www.alvhemmakleri.se/ . In een woord geweldig! Wat een inspiratie! En zo ruimtelijk allemaal! Lekker veel wit, hout, zwart, antraciet. In de mix met een plantje hier en daar, zilver lampje hier en daar, zwart/wit posters of een opvallend schilderij. Ik was meteen verliefd. Dat is nog eens een staaltje verkoopstyling!
En dan kijk ik rond in mijn huis en denk ik: Okee, mijn muren zijn ook wit, ik heb ook een houten vloer, wat opvallende items hier en daar. Maar nee, ik moet nog een hoop wijzigen wil ik dat bereiken! Maar dat is juist leuk aan styling. Je bent gewoon lekker bezig. Genieten van de plaatjes die je in huis maakt, de stillevens. En heerlijk inspiratie snuiven op blogs en in bladen. 
Deze foto's zijn gemaakt voor het makelaarsbureau Alvhem. Het huis is inmiddels verkocht. Snap ik! Geniet je mee?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten