zaterdag 28 september 2013

Picture Love #1

Via het blog  A Beautiful Living kwam ik op onderstaand beeld. Een eenvoudige eethoek bij de keuken. Maar het straalt voor mij een bepaalde relaxedheid uit. Ik zie mezelf er al helemaal zitten met vrienden.


Picture Love is een initiatief van http://interieur-coosje.blogspot.nl/
Wil je ook graag meedoen? Mail naar stephaniekoster65@gmail.com of laat een berichtje achter op haar blog.
Mocht ik iemand vergeten zijn te noemen,  mail me en dan zet ik je erbij!
Momenteel doen mee MirandaAntineConnyAnnekeGerdienRosemarie en Marit

1 opmerking:

  1. Hartstikke leuk dat je mee doet! Mooie foto, ik snap dat je jezelf hier helemaal ziet zitten. Ziet er ook onwijs gezellig en knus uit.

    Groetjes en een fijne zondag.

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen