woensdag 4 september 2013

Terug van weggeweest!


Eindelijk, ik kan weer bloggen! Inmiddels bevallen van gezonde zoon Joshua en loop alweer tegen het einde van mijn verlof. Tijd om de studie Vastgoedstyling weer op te pakken en ook mijn blog! De blogposts zullen wellicht nog wat onregelmatig komen (even wennen hoor, het leven met 2 kids, een studie en een blog), maar de intentie is er. Inmiddels ben ik weer druk aan de slag met het maken van moodboards en boven mijn werktafel hangt een enorm moodboard met allerlei inspiratiebeelden.
Op de planning staat een blog over mijn nieuwe favoriete Ikea accessoires, een kijkje in mijn huis en het maken van mini moodboards. Werk aan de winkel dus!
Ik heb er helemaal zin in! 

1 opmerking:

  1. proficiat met je kleintje!
    Een hele uitdaging om alles te gaan combineren denk ik maar je hebt er alvast veel zin in ^^

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen