woensdag 23 oktober 2013

Marktplaats

Al een tijdje ben ik op zoek naar een meerijdplankje voor onze Bugaboo-wagen. Maar dan wel een betaalbare versie want nieuw vind ik ze niet te betalen. Het is namelijk slechts een wiel met een plankje en een krukje....Online alle winkels afgezocht, helaas ze zijn gewoon duur. Dus ik heb me gewend tot Marktplaats. En dat is altijd een feest. Want daar stond hij voor amper 80 euro! Ik hoop dat ze me gauw terugmailen! Maar zodra ik op Marktplaats zit ga ik zoeken naar van alles en nog wat wat ik helemaal niet nodig heb....Vintage spullen die ik wel eens een keer wil hebben maar het heeft geen haast.

En natuurlijk is het dan de sport om het zo goedkoop mogelijk ergens op de kop te tikken. Het voelt een beetje als de loterij. 
En zo zoek ik dus al een poosje naar een mooie lockerkast, een betaalbare Eames stoel, een vintage sidetable, echte oude afgeragde schildersladders en een oud schoolbankje voor de kids. Iets wat nu totaal niet past in huis, maar ik zoek dan ' voor later' . 
En ik heb ze gevonden, ze bestaan en voor een mooie prijs! Dus ik droom nog even verder!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten