vrijdag 25 oktober 2013

Tijd voor een kleine verandering

Zoals jullie zien heb ik de look van mijn blog een beetje aangepast. Ik zocht rust. Wit was het antwoord. Nu heb ik rust. Het waren of eigenlijk, het zijn heftige dagen. Herfststorm op komst? 
Soms heb je van die dagen dat er honderden ideeën, plannen en notities door je hoofd vliegen. Ik zit er middenin. Helaas heb ik weinig tijd. Met twee kleine kids thuis ontbreekt het me aan tijd! En soms wil ik gewoon een dvd kijken en helemaal niet hoeven denken. Maar als ik dan weer achter mijn blog zit ben ik blij, zo blij! Want interieurs kijken, blogs lezen en thuis continu de boel restylen vind ik heerlijk. Het is mijn passie. En soms ben ik niet tevreden hoe ik het het uit op mijn blog. En soms wel. Verwarrend? Ja. Maar ik ben weer goed op weg. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn. Maar er is een 'positive flow'!
Dit weekend heb ik geen tijd (want jarig) om te bloggen, dus ik wens jullie een super mooi weekend!
Op de valreep vond ik wel het volgende online magazine http://www.lovelylife.se/  met daar beelden van Amelia Widell's woning. Ik heb er een paar die ik wil delen. Voor de volledige reportage: http://www.lovelylife.se/articles/2013/10/08/hemma-hos-amelia-widell . Geniet mee!

















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen