dinsdag 5 november 2013

Ochtendje DIY


Het is hier vreselijk saai grijs weer. Straks komt ook nog eens de regen....Dus ik heb me maar even op een klein DIY project gestort. Of het iets gaat worden, weet ik niet. Maar ik ben gek op woonslingers. En heb al een tijd vilt in huis. Laatst had ik er al een gemaakt. Eens kijken wat ik nu kan doen. Heerlijk, lekker DIY'en. Ik ben er eigenlijk helemaal niet goed in en laat het graag aan anderen over. Maar het is zo fijn om te doen. Vooral als dochterlief rustig bij me aan tafel zit. Zij tekenen, ik knutselen. Zo noemt ze dat, mama knutselt. Ze heeft gelijk ook. Misschien ga ik er ooit nog eens goed in worden! Fijne grauwe dinsdag!




1 opmerking:

  1. Fijn dat dat zo goed kan, samen met je dochter aan tafel, ben beniewd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen